جانشین استاندار فارس در شورای توسعه گردشگری درمراسم تکریم و معارفه مدیر جدید هتل هما جایگاه این هتل را در میان هتل های پنج ستاره ویژه خواند و بر کیفیت ارائه خدمات، به عنوان قوی ترین ابزار مشتری مداری و حفظ و توسعه بازار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، محمد فرخ زاده در این نشست با بیان اینکه تغییر و تحول همواره موجب رشد و پیشرفت خواهد بود افزود هتل هما در اذهان عمومی و خاطرات مردم استان فارس و شیراز سابقه نوستالژیک و طولانی دارد و گویی تبدیل به میراث فرهنگی معنوی این شهر شده است لذا می توان گفت مالک معنوی این هتل، قبل از گروه هما متعلق به مردم شهر شیراز است و انتظار جامعه محلی خدمات مطلوب و باکیفیت از این هتل است.

 فرخ زاده افزود با توجه به قدمت هتل از گروه با سابقه هما انتظار است در بهسازی هتل و هزینه کرده و زیر ساخت‌های هتل از جمله تاسیسات فرسوده و را ترمیم و با تجهیز هتل به امکانات روز با هوشمند سازی و اجرای سیستم BMS و energy saving و استمرار آموزش و تکریم نیروی انسانی را ارتقاء دهد.

به اعتقاد معاون استاندار فارس امروزه هتل ها تنها محلی برای اقامت مسافران نیستند و با وجود سالن های کنفرانس، همایش، اجتماعات انتظار برگزاری رویدادهای متنوع و عرضه محصولات فرهنگی و صنایع دستی در آنجا میرود.

وی در قسمتی از سخنان خود بر تعامل با سازمان‌ها و نهادهای مرتبط در این بخش تاکید و افزود هوشمندی از ایجاد ارتباط دوسویه با مدیران استان و‌ توجه به گردشگران و زائرین می تواند نقش موثری در بهبود شرایط داشته باشد.

معاون استاندار فارس در پایان تاکید کرد مجموعه حاکمیت در کنار مجموعه هتل هماست و با کمال میل آماده همکاری برای صدور مجوزها و طرح توسعه هتل است.

وی ضمن تشکر از خدمات مدیر اسبق افزود خوشبختانه مدیر فعلی از مشهد مقدس و آشنا به زائرداری به شیراز آمده اند و انتظار هم همین است که شان زائرین سومین حرم اهل بیت ع حفظ و صیانت شود.

وی با بیان اینکه بازتاب عملکرد خانواده گردشگری فارس در بیرون باید پر از روشنایی و نور و امید باشد افزود انتظار میرود از مجموعه تاسیسات گردشگری تنها یک جمله و آنهم وحدت به خارج از استان مخابره شود.

/پایان متن/