شهردار شیراز نقشه راه در سال جاری را مبنای افق ۱۴۰۴ دانست و با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید گفت: شهرداری در این موضوع نقش تسهیلگری را خواهد داشت.

شهردار شیراز در نخستین جلسه شورای مدیران شهرداری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام، معاونین، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها، مدیران کل و مشاورین و مدیران شهرداری تشکیل شد، با بیان اینکه سال گذشته سالی خاص و پر فراز و نشیب در عرصه مدیریت شهری این کلان‌شهر بود و کار‌های ارزنده‌ای انجام شد، گفت: پروژه‌های خوبی با اهتمام شهرداری و شورای اسلامی به سرانجام رسیده است.
محمدحسن اسدی گفت: در نوروز میزبان جمع کثیری از میهمانان، زائران و گردشگران نوروزی بودیم که با همت و پشتکار ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز حادثه‌ای برای مسافران در سطح کمپ‌ها و محل‌های اسکان نداشتیم.
او با بیان اینکه بیش از نیم میلیون نفر در اقامتگاه‌های نوروزی شهرداری اسکان داده شدند، گفت: از همه مدیران و کارکنان شهرداری شیراز به دلیل انسجام فعالیت در خدمت رسانی به مردم قدردانی می‌کنم.
این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با بیان اینکه فعالیت عمرانی را از پنجم فرودین آغاز کرده‌ایم، گفت: نخستین بازدید در سال جدید را از چهار پروژه کلان را در هفتم فروردین‌ماه کلید زدیم.
اسدی این چهار پروژه کلان شامل تقاطع غیرهمسطح نواب- احمدبن موسی (ع)، بزرگراه شهید سلیمانی، زیرگذر گویم و بزرگراه ۵۵ متری جنوب شهرک حافظ را که بازدید از آن‌ها انجام شد، تشریح و به زمان بهره‌برداری آن‌ها در آینده نزدیک اشاره کرد.
اسدی نقشه راه در سال جاری را مبنای افق ۱۴۰۴ دانست و با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، گفت: شهرداری در این موضوع نقش تسهیلگری را خواهد داشت و در این موضوع باید تولید و سرمایه‌افزایی را مدنظر داشته باشیم تا به مهار تورم برسیم و امید است در تحقق این شعار سهم داشته باشیم.

/پایان متن/