رئیس و نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به منظور بازدید و نظارت میدانی از پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی استان سمنان به شهرستان شاهرود سفر کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، رئیس و همچنین نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در برنامه نظارتی خود از تقاطع غیر همسطح مجن و قطعه سوم و چهارم محور شاهرود – آزاد شهر، محور میامی جیلان و قطعه یکم و دوم کلاته خلیج، تقاطع کمربندی طرود و تقاطع اردیان، مدارس مختلف شهرستان شاهرود،  پروژه گازرسانی به روستاهای منطقه خارتوران، پل ابریشم، طرود و سرکویر شهرستان دامغان بازدید کرده و در جریان میزان پیشرفت پروژه‌ها و همچنین نیازهای اعتباراتی آن‌ها قرار گرفتند.

در این سفر علی‌اصغر خانی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران و تعدادی از مسئولان استانی و محلی و نیز معاونین وزارت راه و شهرسازی از جمله خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور نیز اعضای کمیسیون عمران را همراهی کردند.

در این بازدید انتظار نمایندگان مجلس از دولت این بود که به وعده تولید سالی یک میلیون واحد مسکن عمل کند.

محمدرضا رضائی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده دولت در بحث تولید سالی یک میلیون واحد مسکن، گفت: انتظار داریم این مهم در قالب طرح‌ نهضت ملی مسکن در کشور ساخته شود.

وی در نشست بررسی مسائل عمرانی و مسکن ملی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات البرز شرقی شاهرود با اشاره به تلاش دولت در طرح مسکن ملی، تاکید کرد: شرایط برای خانه‌دار شدن مردم مهیا شود.

وی افزود: انتظار داریم سالی یک میلیون واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در کشور ساخته شود.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس همچنین با بیان اینکه اعتبارات محرومیت‌زدایی با پیشنهاد کمیسیون عمران در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی به تصویب رسید که امری ارزشمند است، ابراز کرد: امروز در کمترین زمان ممکن تلاش شد تا با حضور معاونان وزرا، پروژه‌ها بررسی و تصمیم‌گیری لازم در راستای تسریع در اجرای آنها صورت بگیرد.

/پایان متن/