رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلیل ناکارآمدی و سوء‌مدیریت در انجام وظایف قانونی خود در زمینه حل مشکلات محورهای مواصلاتی استان فارس خبر داد.

محمدجواد عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست‌ در مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلیل ناکارآمدی در انجام وظایف قانونی خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری‌های مداوم، جلسات متعدد و بازدیدهای میدانی از وضعیت نامناسبی که محورهای مواصلاتی جاده‌های فارس به ویژه شهرستان داراب و زرین‌دشت وجود دارد در هفته آینده استیضاح وزیر راه و شهرسازی کلید خواهد خورد.

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وعده‌های متعدد این وزارت در حل مسائل جاری این حوزه انتخابیه گلایه کرد و گفت: در جلسات مختلف و طی بازدیدهایی که از نزدیک نسبت به مشکلات عدیده در حوزه راه این منطقه انجام گرفت متاسفانه به دلیل سوء‌مدیریت‌ها تاکنون اتفاق خاصی انجام نگرفته و ما باید هر روز شاهد تصادفات جاده‌ای و فوت و زخمی شدن هم‌وطنانمان به دلیل سهل‌انگاری دستگاه‌های اجرایی متولی باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه در دفاع از حقوق مردم کوتاهی نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در پیگیری مطالبات به حق مردمی با هیچ یک از مسئولان دولتی در سطح ملی و استانی تعارف نخواهیم داشت و انتظار خدمت شایسته از آن‌ها داریم که در استیضاح پیش‌رو وزیر راه و شهرسازی این مسائل که احتمال سوء‌مدیریت در انجام وظایف قانونی وجود دارد باید به نمایندگان مجلس در خانه ملت پاسخ مناسبی داده شود.

به گزارش دفتر این نماینده مجلس این اظهارات در حالی مطرح است که در ایام عید حدود ۱۰ نفر تلفات جاده‌ای در مسیر راه‌های شهرستان داراب و اخیرا هم در یک تصادف دیگر هم تعداد ۱۷ نفر تلفات انسانی که ۲ نفر منجر به فوت شده است.

/پایان متن/