دکتر ایمانیه در حاشیه‌ی آغاز عملیات طرح توسعه‌ی کارخانه پگاه فارس گفت: یکی از اهداف جدی توسعه این مجموعه افزایش صادرات و ایجاد اشتغال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه با حضور در مجموعه پگاه فارس، ضمن بازدید از سایت های مختلف این کارخانه و خطوط تولید، از نزدیک در جریان چالش‌ها و ظرفیت های موجود این صنعت قرار گرفت؛ در جریان این بازدید عملیات اجرایی طرح توسعه شرکت پگاه فارس آغاز شد.

دکتر ایمانیه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه کارخانه، فارس را استانی پهناور دانست و گفت: ارتباط مستمر استان با کشورهای حوزه خلیج فارس در کنار پهناور بودن فارس، ظرفیت بسیار خوبی برای صنایع غذایی استان، هم در حوزه صادرات و هم برای مصارف داخلی فراهم کرده است.

استاندار فارس اظهار داشت: توانمندی بسیار خوبی در مجموعه‌ی پگاه فارس وجود دارد، مدیریت استان حتماً در کنار مدیران کارخانه از طرح توسعه این مجموعه حمایت می کند؛ طی دو سال آینده و با تکمیل این طرح شاهد شکوفایی بیش از پیش این کارخانه خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در فارس به سرمایه‌گذاری ۱۴۰۰ میلیارد تومانی در این طرح اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف جدی توسعه این مجموعه افزایش صادرات و ایجاد اشتغال است.

شرکت شیر پـاستوریزه پگاه فارس بعنوان یکی از شرکت‌هـای زیر گروه صنایع شیرایران نزدیک به۶دهه تجربه در تولید و فرآوری شیر و سایر فرآورده‌های شیری میباشد که با استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته دنیا با دریافت حدود ۳۰ درصد از شیر خام استان فارس و فرآوری آن به بیش از۱۷۰ نـوع محصـول در بسته بنـدی هـای کاملاً بهداشتی و براساس سلایق و ذایقه مشتریان توانسته خود را به عنوان یکی ازبزرگترین و سالم ترین برند لبنی جنوب کشور مطرح کندوباتولیدات خودسهم بسزایی دررضایت مشتریان وذینفعان وهمچنین در رفع مشکلات تولید شیر خام و برطرف نمودن معضلات مربوط به دامداران (سنتی و صنعتی) در استان را ایفا نماید.

/پایان متن/