نحوه خدمات‌رسانی بانک ملی در شهر جدید صدرا با انتقاد جدی عضو شورای اسلامی این شهر مواجه شد.

مرتضی زارع، عضو شورای اسلامی شهر صدرا با گلایه از مدیریت بانک ملی استان فارس در رابطه با نحوه خدمات‌رسانی این مجموعه، مطرح کرد: با توجه به‌ مشکلاتی که در زمینه ارائه خدمات به متقاضیان این عامل بانکی وجود دارد تاکنون اقدام قابل توجهی در زمینه افزایش و توسعه ظرفیت خدماتی مشتریان بانک ملی انجام نگرفته است.

وی خواستار بازدید حضوری مدیرعامل بانک ملی استان فارس نسبت به نحوه خدمات‌رسانی و شرایط مربوط به امکانات و تجهیزات موجود در شعب فعال و غیرفعال شد و ادامه داد: متاسفانه در آبان ماه ۹۸ یکی از شعبه این بانک دچار آسیب جدی شد که بعد از آن بانک ملی تنها با یک شعبه در بولوار امام خمینی به کار خود ادامه داد اما این شعبه نمی‌تواند در شهری که جمعیت آن بیش از ۲۰۰ هزار نفر است، پاسخگو باشد.

زارع در رابطه با نحوه تعامل مدیریت این بانک با شورای اسلامی شهر جدید صدرا گلایه کرد و گفت: متأسفانه علیرغم جلسات مختلف و بررسی‌های انجام شده با مدیرعامل و عوامل بانکی در حال حاضر با کاهش خدمات بانک ملی مواجهیم و مشکلات افزایش پیدا کرده و این مسئله منجر به ایجاد نارضایتی محسوس در بین شهروندان صدرا شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر صدرا از استاندار فارس خواستار ورود جدی به این مسئله شد و خاطرنشان کرد: از نماینده عالی دولت در فارس انتظار داریم در این مسئله ورود جدی داشته باشند و با مقصران احتمالی پس از بررسی‌های کارشناسی شده نیز برخورد نمایند.

/پایان متن/