بایگانیهای توسعه، کارگروه، شیراز، مدیریت شهری - پایگاه خبری تحلیلی عصرکار
دولت و شهرداری برای توسعه شیراز کارگروه تشکیل میدهند/ توسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر خواهرخواندگی شهرها/ اسدی: مدیریت شهری در استقبال از میهمانان نوروزی آمادگی آمادگی کامل دارد/ امیری: دستورکار شهرداری با محوریت گردشگری باشد
استاندار فارس با اشاره به برنامههای توسعهای که برای استان در سال جاری در نظر گرفته است، خواستار تشکیل کارگروه توسعه شیراز شد.
اقتصادی
بین الملل
آرشیو روزانه
- خرداد ۱۴۰۵ (۱۶۰)
- اردیبهشت ۱۴۰۵ (۱۰۵)
- فروردین ۱۴۰۵ (۲۳)
- اسفند ۱۴۰۴ (۶۵)
- بهمن ۱۴۰۴ (۴۳)
- دی ۱۴۰۴ (۱۱۶)
- آذر ۱۴۰۴ (۱۴۲)
- آبان ۱۴۰۴ (۱۶۸)
- مهر ۱۴۰۴ (۱۹۴)
- شهریور ۱۴۰۴ (۱۰۵)
- مرداد ۱۴۰۴ (۱۴۵)
- تیر ۱۴۰۴ (۲۶۸)
- خرداد ۱۴۰۴ (۱۳۲)
- اردیبهشت ۱۴۰۴ (۱۷۸)
- فروردین ۱۴۰۴ (۱۷۲)
- اسفند ۱۴۰۳ (۱۷۸)
- بهمن ۱۴۰۳ (۱۶۶)
- دی ۱۴۰۳ (۱۸۱)
- آذر ۱۴۰۳ (۸۷)
- آبان ۱۴۰۳ (۲۰)
- مهر ۱۴۰۳ (۱۷)
- شهریور ۱۴۰۳ (۹۲)
- مرداد ۱۴۰۳ (۱۴۰)
- تیر ۱۴۰۳ (۱۲۷)
- خرداد ۱۴۰۳ (۱۵۳)
- اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۰۲)
- فروردین ۱۴۰۳ (۷۰)
- اسفند ۱۴۰۲ (۷۱)
- بهمن ۱۴۰۲ (۱۰۰)
- دی ۱۴۰۲ (۸۹)






















Sunday, 14 June , 2026