استاندار فارس گفت: همکاران ما در ادارات و دستگاه های اجرایی، نهایت تلاش خود را انجام می دهند تا نیاز مردم به این ملاقات های اختصاصی کاهش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، محمدهادی ایمانیه در ادامه‌ی سلسله برنامه های ملاقات مردمی و میزهای خدمت، در مسجد وکیل شیراز که پذیرای ۶۰ نفر از هم‌استانی ها، بود، افزود: از همکاران اجرایی خودم در استان میخواهم از تبصره ها، قوانین و مواد قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند چرا که تحقق این مُهِم، مراجعات مردم را کاهش می دهد و در فرآیند اختصاص وقت و نوبت تسریع می شود.

وی در جریان این ملاقات مردمی، بیشترین مشکلات و دغدغه‌های مردم را همانند گذشته اشتغال، مسکن و مسائل مرتبط با دستگاه های خدمات رسان عنوان کرد و گفت: مسائل مرتبط با امور بیمه ای و انشعابات حامل های انرژی از جمله آب، برق و گاز با کمک سازمان های حمایتی از قبیل کمیته امداد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه، بهزیستی، صندوق مسئولیت اجتماعی و خیرین استانی حل می شود.

 ایمانیه بر لزوم تغییر نگاه خانواده ها نسبت به موضوع اشتغال تاکید کرد و استخدام در ادارات و سازمان های دولتی را تابع قوانین کشوری دانست و ادامه داد: افرادی که با مشکل بیکاری روبه رو هستند باید دید خود را نسبت به نوع اشتغال تغییر دهند و کارهای مرتبط با حرفه های تخصصی، فنی و امثالهم را بپذیرند.

وی افزود: فارس، نیازمند اشتغال هایی است که منجر به تولید و کارآفرینی شود؛ در این زمینه همه جانبه حمایت می کنیم و از طرف دیگر تلاش می کنیم فارغ التحصیلان رشته های تخصصی در بنگاه های اقتصادی و موسسات خصوصی و ترجیحا متناسب با رشته تحصیلی و تخصصی جذب محیط کار شوند.

مدیریت ارشد اجرایی استان، بازدهی بیشتر و بهتر میزهای خدمت و ملاقات های مردمی را در همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و ادارات خدمات رسان دانست و تصریح کرد: همکاران ما در ادارات و دستگاه های اجرایی، نهایت تلاش خود را انجام می دهند تا نیاز مردم به این ملاقات های اختصاصی کاهش یابد؛ از همکاران اجرایی خودم در استان میخواهم از تبصره ها، قوانین و مواد قانونی برای حل مشکلات مردم استفاده کنند چرا که تحقق این مُهِم، مراجعات مردم را کاهش می دهد و در فرآیند اختصاص وقت و نوبت تسریع می شود.

استاندار فارس در ادامه به دلایل برگزاری میزهای خدمت در مساجد نیز اشاره کرد و از مساجد بعنوان کانون های فرهنگی و اعتقادی مردم یاد کرد که از دیرباز محل تجمع و گردهمایی های مختلف بوده است و اظهار داشت: تلاش بنده و همکارانم این است که اکثر میزهای خدمت در مساجد بویژه مسجد وکیل که هویت تاریخی و ملی مردم استان را نشان می دهد، برگزار شود.

/پایان متن/