در مراسمی با حضور مسئولان استان فارس ، رئیس جدیددفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، آیت الله لطف الله دژکام ظهر امروز در جلسه معارفه رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس در شیراز اظهارداشت: بنده می‌دانم سال انتخابات و سال پرکاری برای عزیزان شورای نگهبان است و باید کار‌های خود را قانون‌مند ادامه دهند، اما در جا‌هایی که نیاز است یک روش ضابطه‌مند ایجاد کنیم از این کار دریغ نکنیم تا این مساله سنت شود و نظام اسلامی در گام دوم پیش رود.

وی ادامه داد: ما در این دوران ورزیدگی نیاز داریم که چنین افکاری اقدامات ما را ضابطه‌مند کند و سلیقه‌ای کار کردن خوب نیست و ان‌شاءالله این مسیر در زمان مدیریت جدید هیات نظارت شورای نگهبان استان نیز ادامه پیدا می‌کند.

امام جمعه شیراز اظهارکرد: فارس شروع کننده خیلی چیز‌ها بوده، هست و خواهد بود گرچه هیچ وقت مدعی این نمی‌شود که ما شروع کننده بودیم و این ویژگی اهل فارس است.

آیت الله دژکام با تصریح بر اینکه شیرازی‌ها انصافا شروع کننده و جهت دهنده‌های خوبی در مسایل فرهنگی و مسایل نظام هستند و انشاءالله این حرکت ادامه پیدا کند، افزود: رهبر معظم انقلاب برای شروع گام دوم فرمودند چه کار‌هایی باید بشود، و در این قسمت مقداری معطلی وجود دارد که باید بکوشیم و کار را پیش ببریم.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز بیان کرد: امروز یک نوعی هماهنگی و همراهی در فضای استان به وجود آمده که زمینه حرکت استان به عنوان یک پیشران برای اهداف نظام است و امیدواریم دوستان مرکز نگاه به این داشته باشند که استان فارس در کجا قرار دارد و این فرصت پیش آمده را حمایت کنند تا بتوانیم آنچه را که لازمه پیشرفت استان و پیشران شدن استان در جنوب کشور است در همه ابعاد داشته باشیم.

بهروز پرنیان رئیس جدید دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس نیز در این مراسم گفت: اهمیت شورای نگهبان در وصایای امام راحل (ره) و بیانات رهبر معظم انقلاب بسیار قابل محسوس است بنابراین در حفظ و حرمت جایگاه شورای نگهبان قصور نخواهیم داشت و به انجام وظایف این نهاد مقدس روز به روز پایبند هستیم.

وی ادامه داد: در انجام وظایف و مسئولیت‌ها و خصوصا صیانت از رای مردم که به تعبیر مقام معظم رهبری حق الناس است، کوتاهی نخواهیم داشت و با اجرای دقیق قانون برای جلب اعتماد عموم مردم تلاش می‌کنیم.

بهروز پرنیان، چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با آرمان‌های اصلی استقلال و آزادی با رنج فراوان به دست آمده بنابراین «حق نظام» این است که مسئولان باتوجه به فرصت خدمتی که به آن‌ها اعطا شده، پاسداشت ارزش‌های نظام و خون شهیدان در دوران مسئولیت خود باشند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۲ هزار نیروی ناظر آموزش دیده در استان فارس، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همراهی بسیار خوب ارکان‌های مدیریتی استان انتخاباتی سالم و بی نظیر با مشارکت حداکثری مردم رخ دهد.

رئیس جدید دفتر نظارت شورای نگهبان استان فارس در پایان سخنان خود تاکید کرد: نماز اول وقت و غیبت نکردن دو توصیه آیت الله جنتی رئیس شورای نگهبان به تمامی ناظران است تا بتوانند با حفظ ارتباط خود با خداوند متعال و دوری از محرمات در انجام وظایف خود به خوبی عمل کنند.

در این مراسم بهروز پرنیان به عنوان رییس جدید دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان فارس معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام محمد عباس زاده جهرمی قدردانی شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان ۱۱ اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

/پایان متن/