احوال‌پرسی یکی از مسئولان عالی‌رتبه منتقد با رئیس‌جمهور سابق کشور در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب با واکنش رسانه‌‌ای برخی از فعالان فضای مجازی مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار هر چند بر اساس فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری وحدت‌آفرینی در جامعه یکی از الزامات توسعه‌ای کشور محسوب می‌شود اما ارتباطات برخی از افراد و جریانات سیاسی با یکدیگر در برخی از مواقع با گلایه و انتقاداتی از سوی فعالان سیاسی و کنش‌گران اجتماعی مواجه می‌شود.

در همین راستا در روزهای اخیر در دیدار مسئولان و اقشار مختلف جامعه با رهبر انقلاب به طور اتفاقی احوال‌پرسی سردار غیب‌پرور از شخصیت‌های برجسته و عال‌رتبه نظامی با حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق کشور در بخشی از این مراسم اتفاق افتاد که با واکنش برخی از کاربران فضای مجازی مواجه شد.

عصر کار در پیگیری این ماجرا و به گواه برخی از افراد نزدیک به سردار غیب‌پرور، روبوسی و احوال‌پرسی پیش‌آمده را یک اتفاق عادی و غیربرنامه‌ریزی دانست که با توجه به تاکید رهبر انقلاب بر لزوم داشتن وحدت در جامعه حتی با وجود سلایق مختلف سیاسی به ضرورت پیشگیری از اختلافات و وحدت‌شکنی تاکید دارد.

هر چند یکی از نزدیکان وی در فضای مجازی نوشت: سردار غیب پرور کماکان بر مواضع روشن و صریح و انقلابی و نقادانه خود درباره ضعف عملکردی دولت حسن روحانی در اداره امور کشور و نقص آشکارای دیپلماسی خارجی تیم وی ایستاده است!

/پایان متن/