دکتر ایمانیه در میزخدمت شهرستان ارسنجان: گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به ایشان حد و مرزی ندارد؛ در دور دوم سفر به شهرستان ها زمانی را برای ملاقات با مردم اختصاص داده ام.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه در جریان پنجاه و هشتمین سفر شهرستانی خود، در قالب میز خدمت به صورت مستقیم و چهره به چهره به بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از مردم شهرستان ارسنجان اقدام کرد.

 استاندار فارس یکی از برنامه‌های بزرگان دین اسلام را، رسیدگی به کارها و حل گرفتاری های مردم عنوان کرد و گفت: با تأسی از پیشوایان خود موظف هستیم برای رفع حاجت و گرفتاری مردم تلاش کنیم.

 وی افزود: گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت‌رسانی به ایشان حد و مرزی ندارد؛ در دور دوم سفر به شهرستان ها زمانی را برای ملاقات با مردم اختصاص داده ام.

 دکتر ایمانیه به حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در میزهای خدمت شهرستانی اشاره کرد و اظهار داشت: با حضور همزمان مدیران اجرایی تلاش می شود مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن، در چهارچوب قوانین و مقررات و اختیارات دستگاه ها مرتفع شود.

/پایان متن/