نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در کشور ورود به بازارهای رقابتی و تنوع تولید است که این مهم با استفاده از نیروهای خلاق، مبتکر و کارآفرین میسر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، جعفر قادری در مراسم نکوداشت روز کارگر با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در تلاش برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی مختلف هستند اظهار داشت: در کشور و استان فارس جای کار زیادی برای تولید دارد لذا در حوزه‌های مختلف، ظرفیت های زیادی وجود دارد تا تنوع تولید داشته باشیم که همه نیازهای خود را تامین و هم به بازارهای بین المللی وارد شویم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین و تصویب قوانین مورد نیاز در مجلس از جمله قانون برنامه و بودجه، و دیگر قوانین مورد نیاز جامعه تولید وظیفه نمایندگان است، تصریح کرد: در کمسیون ویژه جهش و رونق تولید آمده است که تا اقتصاد وارد بازار سرمایه گذاری خارجی شود تا بتوانیم اقتصاد را از بانک محور خارج کرده و به سرمایه‌گذاری خارجی برای تامین سرمایه برسانیم.

وی با اشاره به آماده شدن زیرساخت‌ها در شهرستان زرقان گفت: پیگیر هستیم تا یکی دو ماه آینده قطعات ۱ تا۶ آزادراه را به بهره‌برداری برسانیم تا بخش ترددها از آزادراه به این قسمت انجام شود.

قادری با بیان اینکه طرح انتقال آب هم به بهره‌برداری می‌رسد ادامه داد: ما می‌توانیم از خط اول آن مشکلات شهرهایی همچون شهرستان زرقان راه حل کنیم. همچنین در زرقان در زمینه شهرک صنعتی چند کار در دست اجرا داریم و در صدد هستیم که سرمایه‌گذار را پای کار بیاوریم.

قادری با اشاره به حضور واحد تولیدی رخشان ماکارون در بخش صنعت غذایی شهرستان زرقان تصریح کرد: مجوز شهرک صنعتی هم گرفته شده و زیرساخت‌های شهرک فراهم است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه خط ریلی راه آهن شیراز-بوشهر نیز به سرمایه‌گذار واگذار شده و تا پایان اردیبهشت‌ماه قطعات ۱۱ گانه آن هم فعال می‌شود. ما هم در مجلس در تلاش برای بازنگری قانون اصل ۴۴ هستیم تا بسترهای لازم برای سرمایه گذاری ها فراهم شود.

وی افزود: یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در کشور ورود به بازارهای رقابتی و تنوع تولید است که این مهم با استفاده از نیروهای خلاق، مبتکر و کارآفرین میسر می‌شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در تلاش هستیم از مجموعه‌های شستا در استان فارس با به برنامه‌ریزی‌های صحیح نهایت استفاده از ظرفیت‌های تولیدی کارخانجات را داشته باشیم و بسترساز سرمایه‌گذاری های جدید در استان باشیم.

/پایان متن/