استاندار فارس نقش روابط عمومی‌ها در حوزه جهاد تبیین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری را ویژه دانست و گفت: عملکرد سازمان‌ها از قبل انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی مقایسه و این تفاوت و پیشرفت‌ها را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، محمدهادی ایمانیه در جمع مدیران روابط عمومی استان فارس با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات، اظهار داشت: شاهد تلاش‌های مدیران محترم روابط عمومی سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف هستیم که یکی از مسئولیت‌های خطیر آن‌ها برنامه‌ریزی مدون و تاثیرگذار در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به ۴ صفت در حوزه روابط عمومی، افزود: در ابتدا یک مدیر روابط عمومی بایستی در انجام کارهای خود از صداقت و انگیزه برخوردار باشد. همچنین از درایت و هوشمندی بالایی برخوردار باشدو در ادامه در امور فعالیت‌های خود همه جوانب را بررسی کند و برای آن وقت کافی بگذارد.

 استاندار فارس با تاکید بر اینکه در راستای سلسله نشست‌های مدیران پاسخگو، هر یک از مدیران کل استان هر هفته با رسانه‌ها جلسه برگزار کنند، نقش روابط عمومی‌ها در حوزه جهاد تبیین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری را ویژه دانست و افزود: عملکرد سازمان‌ها از قبل انقلاب و بعد از انقلاب اسلامی مقایسه و این تفاوت و پیشرفت‌ها را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

ایمانیه با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشورمان را زیر سوال ببرند، گفت: علی‌رغم تحریم‌ها و شرایط اقتصادی با گذر زمان شاهد اقدامات مطلوب در سطح کشور و استان هستیم

وی در ادامه خاطرنشان کرد که مدیران روابط عمومی استان قبل از هفته دولت؛ کتاب و کارنامه‌ای در راستای دستاورد‌های دولت طی چند سال اخیر چاپ و تولید کنند و این کار را به روزهای آخر موکول نکنند.

ایمانیه از راه‌اندازی اردوی راهیان پیشرفت برای اصحاب محترم رسانه‌ و مدیران روابط عمومی‌ استان خبر داد و گفت: بایستی از نزدیک با ساخت پل سدها، مترو، جاده، بیمارستان و … حاصل تلاش‌های مهندسان ایرانی بدون دخالت و مشاوره خارجیان شاهد باشند.

استاندار فارس همچنین بیان کرد: هر سازمان و ارگانی اقدامات جدید خود را با تهیه یک بیلبورد در مقابل درب ورودی سازمان خود در راستای امیدآفرینی انعکاس دهند. هرچند قصد بزرگ‌نمایی نداریم، اما به شهروندان این اقدامات را باید نشان داد.

ایمانیه همچنین با اشاره به اینکه امسال انتخابات را پیش رو داریم، گفت: برخی از کاندیدها به دنبال آن هستند که  بگویند هر کاری در استان انجام شده از سوی آن‌ها بوده و برخی‌ها نیز به دنبال کوبیدن هستند لذا باید مراقب این موارد باشیم.

/پایان متن/