مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد که تامین آب و برق پایدار در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت با بهره برداری از دوطرح انتقال آب و برق در نیمه نخست امسال اجرایی می‌شود.

سید مصطفی هاشمی در بازدید از طرح خط انتقال آب شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت افزود: این طرح به طول ۱۰کیلومتر با پیشرفت فیزیکی  ۲۰ درصدی در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از شهرکهای صنعتی فارس، هاشمی؛ هدف از اجرای این طرح را تامین کسری آب شهرک صنعتی اعلام و عنوان کرد: با بهره برداری از این طرح و اتصال به تصفیه خانه خط انتقال آب از سد درودزن در  کوه سبز مرودشت، ۵لیتر برثانیه آب به ظرفیت فعلی آب این شهرک صنعتی افزوده می‌شود.

هاشمی هزینه خرید انشعاب و اجرای خط انتقال را افزون بر ۲۰۰میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ،ظرفیت  تامین آب پایدار این شهرک صنعتی فراهم می‌شود.

او در ادامه در بازدید از خط انتقال برق شهرک صنعتی فتح آباد بر تسریع در تکمیل عملیات برق رسانی به شهرک صنعتی تاکید کرد و افزود: این پروژه‌ دومداره با ظرفیت ۱۰مگاوات و به طول ۱۰کیلومتر چندین سال است که به طول انجامیده و پیشرفت کار نیز  به ۹۰درصد رسیده که امیدواریم با حمایت شرکت توزیع برق شیراز هرچه سریعتر این خط اختصاصی که مشکل تامین پایدار برق را حل می‌کند در نیمه اول  امسال به بهره برداری نهایی برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در جلسه با هیات مدیره شرکت خدماتی  با اشاره به اهمیت توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت، گفت: در این شهرک صنعتی، واحدهای بزرگی در صنایع شیمیایی، تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، فلزی و موادغذایی مشغول به فعالیت هستند و این شهرک یکی از شهرک‌های مهم و تاثیرگذار استان فارس است که مجهز به تمام امکانات زیربنایی و زیرساختی است.

او خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت دارای ۵۱ هکتار مساحت تاکنون ۹۱ قراردادبا مساحت ۳۲ هکتار با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۴۴ واحد صنعتی و تولیدی با اشتغال ۶۵۳ نفر در مرحله فعالیت و تولید هستند.

/پایان متن/