استاندار فارس گفت: با توجه به تاکیدات رییس جمهور و تلاش ها و پیگیری‌های دستگاه‌های مسئول در فارس این استان توانسته با جهش قابل توجهی، جایگاه نخست را در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بین استان‌های بزرگ کشور به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای عالی مسکن که به ریاست آیت‌الله رئیسی رییس جمهور و با حضور وزرای عضو این شورا و استانداران سراسر کشور به شکل ویدیو کنفرانسی برگزار شد، افزود: طی این مدت پیگیری های جدی و مستمری نیز از سوی اداره کل راه و شهرسازی فارس و فرمانداران شهرستان های استان برای اجرای هرچه بهتر طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی ادامه داد: تحقق وعده‌های دولت و ایجاد مسکن و سرپناه برای مردم از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی فارس است و جلسات کارگروه مسکن استان به منظور رفع موانع این طرح و تقویت آن به شکل هفتگی برگزار می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس، ارتقای ۱۳ رتبه ای جایگاه این استان در بین استان‌های کشور را مرهون زحمات و پیگیری‌های همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان دانست و اظهارکرد: لازم است که این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه مطلوب و تحقق اهداف دولت پرشتاب تر استمرار یابد.

بر اساس آخرین آمار در استان فارس افزون بر ۴۳۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۴۷ هزار و ۲۵۵ نفر از شرایط لازم برای دریافت مسکن برخوردار هستند.

/پایان متن/