واگذاری غرفه‌های رایگان در مکان‌یابی نامناسب به منظور اجرای طرح از مزرعه تا سفره در شیراز حاشیه‌ساز شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار بر اساس اطلاعات دریافتی از سوی برخی از شهروندان معترض به اجرای ناقص طرح از مزرعه تا سفره با نقدهایی به مجموعه مدیریت شهری و دستگاه‌های اجرایی دولت همراه شد.

در این رابطه یک مقام مسئول معتقد است که مکان‌یابی اجرای طرح‌ها باید منطبق بر ضوابط فنی معماری و شهرسازی این کلانشهر باشد و در جایی که به عنوان یک مکان گردشگری نظیر بلوار ارم شیراز بایستی با سازوکارهای لازم نیز این واگذاری‌ها انجام بگیرد.

سدمعبر، مخدوش شدن سیما و منظر شهری، عدم عرضه محصولات مورد نیاز شهروندان بر اساس اهداف طرح مذکور و نبود نظارت کافی در اجرای این طرح از عوامل اصلی نقدهای مطروحه می‌باشد که مسئولان باید پاسخگوی افکار عمومی باشند.

خاطرنشان می‌گردد هرچند این اعتراضات نزدیک به یک ماه از آن می‌گذرد اما با پیگیری‌های امروز رسانه عصر کار از معاونت خدمات شهری شهرداری شیراز مشخص شد که غرفه مذکور که در ابتدای بلوار ارم و در مقابل سازمان جهاد کشاورزی فارس در حال فعالیت است تا پایان ماه جاری برچیده خواهد شد.

عصر کار از مسئولان خواستار است اگر قرار باشد مدیریت شهری نظیر شهرداری شیراز برای ایجاد رفاه اجتماعی و همچنین فراهم کردن شرایط مناسب برای عرضه مستقیم محصولات و فرآورده‌های کشاورزی به مردم و پیاده‌سازی سیاست‌های تنظیم بازار به بهره‌برداران نیز خدمات ارائه بدهد بر اساس برنامه مشخص اجرایی و نظارتی باشد تا با شروع و تداوم طرح‌ها، شهروندان شاهد تأثیرگذاری مثبت این برنامه‌ها باشند.

/پایان متن/