قائم‌مقام شهردار شیراز با بیان اینکه خدمت به مردم و حل مسائل شهروندی، اولویت امور مدیریت شهری بوده، گفت: استمرار میزهای خدمت و دیدارهای چهره به چهره در قالب طرح تکریم، حل‌وفصل مسائل مردمی، ایجاد زیرساخت‌ها در گسترش شهر و امور شهروندی، رضایت مردمی را به دنبال دارد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، میز خدمت شهرداری در مسجد الرسول(ص) قصر دشت به‌عنوان نخستین میز خدمت این نهاد تخصصی خدمات رسان در سال جاری با حضور قائم‌مقام شهردار، جمعی از معاونین، شهرداران مناطق ۱ و ۶ و دیگر مدیران شهرداری شیراز برگزار شد.

قائم‌مقام شهردار شیراز که در این میز خدمت حضور داشت، اظهار کرد: در این میز خدمت، مسائل مختلف شهروندان در مناطق ۱ و ۶ بررسی شد.

به گفته آرش فرج‌زاده؛ این میز خدمت در ماه رمضان به‌منظور اجرای طرح پیوند و تکریم شهروندان اجراشده و حل‌وفصل مسائل مردمی در چارچوب قانونی موردبررسی قرار گرفت.

او همچنین بر تسریع در انجام امور با توجه به ظرفیت‌های قانونی تأکید و تصریح کرد: در این میز خدمت‌هایی که برگزارشده، مسائل محلات در هر منطقه از نزدیک موردبررسی قرارگرفته و احصا شده و با توجه به نیازهای مناطق و بودجه تعریف‌شده، خدمات شهری ارائه می‌شود.

قائم‌مقام شهردار شیراز خدمت به مردم و حل مسائل شهروندی را اولویت امور مدیریت شهری ذکر و خاطرنشان کرد: استمرار میزهای خدمت و دیدارهای چهره به چهره در قالب طرح تکریم و حل‌وفصل مسائل مردمی و ایجاد زیرساخت‌ها در گسترش شهر و امور شهروندی، رضایت مردمی را به دنبال دارد.

فرج‌زاده گفت: در این میز خدمت، به درخواست‌های تعداد زیادی از نمازگزاران و شهروندان رسیدگی و دستورات لازم صادر شد.

/پایان متن/