رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی گیاهان دارویی و صنایع وابسته همزمان با هفدهمین نمایشگاه گلخانه، باغبانی، گل و گیاه و تجهیزات وابسته در شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، مجتبی دهقان پور گفت: نمایشگاه های مذکور روز سه شنبه پانزدهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی با حضور ۱۱۰ شرکت کننده داخلی و نمایندگانی از شرکت های خارجی آغاز به کار می کنند.

به گفته وی؛ نمایشگاه در سالن های حافظ، نرگس و سرو در مساحتی بالغ بر ده هزار مترمربع برگزار می شود و غرفه هایی با زمینه فعالیت گیاهان دارویی در سالن سرو  حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: در زمان برپایی نمایشگاه نمایندگانی از ستادگیاهان دارویی استان فارس در غرفه ای در سالن سرو و کارشناسان با تجربه و خبره این سازمان در غرفه ای در سالن حافظ حضور دارند و به بازدیدکنندگان مشاوره های علمی، فنی، تخصصی و اداری را ارائه می دهند.

دهقان پور؛ به برگزاری دوره های آموزشی به صورت رایگان و با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس نیز گریزی زد و افزود: دوره های آموزشی به صورت حضوری و در محل برپایی نمایشگاه برگزار می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ابراز کرد: موضوعات دوره های آموزشی پرورش گیاهان دارویی مزیت دار استان فارس، آشنایی با مقررات و فرآیندهای صدور QR کد، آشنایی با فرآیند صدور پروانه گلخانه، آشنایی با هوشمندسازی گلخانه ها، تامین گرمایش با استفاده از انرژی خورشیدی، اصول مدیریت گلخانه، تغذیه درختان پسته و مراقبت و نگهداری های گیاهان آپارتمانی است.

نمایشگاه های مذکور از پانزدهم تا هجدهم آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از ساعت ۱۴ الی ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

/پایان متن/

  • منبع خبر : جهاد کشاورزی