رئیس جدید مجمع نمایندگان استان فارس در رابطه با توسعه و پیشرفت فارس با همکاری و هماهنگی بیشتر منتخبین مردم در خانه ملت و با تعامل سازنده با دولت تاکید کرد.

محسن علیزاده، رئیس جدید مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه هماهنگی این مجمع با تاکید بر خدمات شایسته روسای پیشین، مطرح کرد: مجمع نمایندگان فارس به عنوان یکی از مجامع بزرگ کشور با ۱۸ عضو در کشور تلاش دارد در راستای هماهنگی بیشتر و وحدت رویه تعریف شده در مسیر تحقق اهداف توسعه‌ای در سطح ملی و استانی و به تبع آن شهرستان‌ها گام بردارد.

وی ادامه داد: مجلس یازدهم که بیش از دو سال از فعالیت کاری آن می‌گذرد توانسته است با بکارگیری سیاست‌ها و راهبردهای منطبق بر اهداف توسعه و برنامه‌های کلان ملی تا حدودی در دولت گذشته و به صورت جدی‌تر در این دولت که با رویکرد اکثریت نمایندگان خانه ملت هماهنگ و همفکر می‌باشد در چارچوب قانون به مردم خدمت کنند.

علیزاده با بیان اینکه در توسعه استان فارس و شهرستان‌ها مصمم هستیم، گفت: مجلس قانون‌گذار است و دولت قانون را اجرا می‌کند و ما در دستیابی دولت سیزدهم به کارنامه‌ای موفق امیدوار هستیم اما این موضوع را با نظارت بیشتری بر حسب وظیفه‌ای که داریم، رصد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اهمیت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان فارس، اظهار داشت: ضرورت دارد فارس که پیشینه‌ای چندین هزارساله دارد و دارای تنوع اقلیمی و ویژگی‌های منحصربه‌فردی در کشور و جنوب ایران است با نگاه و اقدامی جدی‌تر در مسیر توسعه حرکت دهیم تا بتوانیم با تکیه بر مزیت‌های نسبی و رقابتی و منابع طبیعی و انسانی ارزشمند بومی استان نیز پیشرفت کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در رابطه با اولویت‌های کاری سه قوه به ویژه مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و در این زمینه گفت: انتظار داریم استعدادهای استان پهناور فارس در زمینه کشاورزی به عنوان یک محور اصلی و گردشگری و صنعت به عنوان پیشران‌های توسعه شکوفا شود تا بتوانیم در کوتاه‌مدت شاخص‌های اقتصادی را ارائه دهیم و رشد ۸ درصدی در زمینه اقتصاد دست پیدا کنیم.

وی گفت: تلاش داریم در تداوم خدمات شایسته هر یک از نمایندگان مجلس با تعامل تعریف شده با دولت محترم عقب‌ماندگی‌ها را با بکارگیری ظرفیت‌های داخلی جبران کنیم و در این زمینه مصمم هستیم.

علیزاده در پایان خاطرنشان کرد: نگاه ما به توسعه نباید سیاسی باشد و بر این باوریم با همدلی و همکاری روزافزون تمامی خادمین ملت و با در پیش گرفتن راه شهداء و ابتکار عمل در مدیریت‌ها نسبت به پیشرفت فارس اهتمام جدی داشته باشیم.

/پایان متن/