سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: فرمانده سپاه فجر شرایط مطلوبی برای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی فراهم کرده و تنها خواسته من از دیگر مسوولین استان این است که تا پیش از شروع فصل زمین چمنی در شان شهر شیراز آماده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی در کنفرانس خبری دیشب بیستم تیرماه که با حضور سرپرست و سرمربی تیم و اصحاب رسانه در مجتمع امام علی سپاه فجر فارس برگزار شد با بیان اینکه تیم با لطف حمایت سپاه فجر فارس در شرایط مطلوبی به سر می‌برد، اظهار داشت: تنها خواسته ما از مسوولین استان این است که تا پیش از شروع بازی‌های فصل جدید، ورزشگاهی در شان شهر شیراز آماده کنند.

مهدی رجب‌زاده ابتدا با بیان اینکه سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس تمام قد در کنار تیم ایستاده و همین مساله ما را دلگرم می‌کند و محمد حسین مفتاحی مدیر عامل باشگاه فجر نیز شبانه‌روز در حال تلاش برای تقویت ساختار تیم است، اظهار داشت: جو و شرایط خوبی در باشگاه حاکم هست و سردار بوعلی به ما اطمینان خاطر داده که در مسایل مالی مشکلی نخواهیم داشت و در خصوص جذب بازیکن نیز قول مساعد داده‌اند که ما دست روی هر بازیکنی که بگذاریم باشگاه پیگیر جذب آن شود که البته در این خصوص محدودیت‌هایی نیز وجود دارد از جمله اینکه بازیکنان شاخص حاضر نیستند در لیگ یک بازی کنند.

وی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه حافظیه و پارس نیز گفت: ورزشگاه پارس ایرادات ساختاری دارد و تکمیل نشده و امیدواریم اقلا زمین چمن آن قابل استفاده باشد و ورزشگاه حافظیه نیز طبق قول‌هایی که داده شده امسال باید مرمت و با کیفیت شود و ما همچنان امیدواریم یکی از این دو ورزشگاه از کیفیت لازم برخوردار شود.

سرمربی فجر ضمن درخواست از مسوولین برای حل مساله زمین فجر افزود: تا یادم می‌آید شیراز زمین بازی مناسبی نداشت و همواره مشکل زمین داشت و امیدواریم مساله زمین که به راحتی و با کمی همت قابل حل است یکبار برای همیشه حل شود و برای این مساله که به نوعی با آبروی این شهر گره خورده برای همیشه چاره‌اندیشی شود.

رجب زاده در خصوص چشم‌انداز خود برای این فصل نیز گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر است اما در فوتبال و در مسایل فنی قول و وعده قطعی دادن زیاد حرفه‌ای نیست و حتی گاه وعده دادن باعث فشار و استرس به تیم می‌شود اما قطعا ما تلاش خواهیم کرد تیمی منسجم و آماده راهی لیگ یک کنیم.

وی با بیان اینکه جذب بازیکنان با هماهنگی و درخواست وی و کادر فنی صورت گرفته و سردار بوعلی هم به کادر فنی آزادی عمل داده که در صورت نیاز هر بازیکنی که تشخیص بدهد توسط باشگاه جذب شود ابراز امیدواری کرد که سایر مسایل فنی و روحی بازیکنان به مرور رو به بهبود خواهد رفت.

رجب زاده با بیان اینکه در مورد نقل و انتقالات داریم بهینه‌سازی می‌کنیم و بر اساس نیاز خرید می‌کنیم و در تمام پست‌ها بازیکنان خوبی خریده‌ایم، افزود: در همین تیم سابق بازیکنان و بازی‌سازها و طراح و مهاجمان خوبی داریم که به دلایل مختلف نتوانسته‌اند کیفیت لازم را ارایه بدهند اما داریم از نظر فنی و روحی روانی روی بازیکنان که به لحاظ روحی افت کرده‌اند کار می‌کنیم تا آن‌ها را به شرایط مطلوب برسانیم و تیمی جسور و گلزن بسازیم.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در خصوص استفاده از مربیان بومی نیز خاطرنشان کرد: بنای ما بر این است که تا جای ممکن از مربیان زحمتکش و بچه‌های قدیمی فجر در کادر فنی استفاده کنیم زیرا مطالبه هواداران نیز همین است و تجربه ملوان و مس کرمان هم همین مساله را متذکر می‌شود و در همین راستا فرشید طالبی را جذب کردیم و برخی از همکارانم در تیم قشقایی را هم وارد تیم فعلی کردیم اما نکته‌ای که در این خصوص حایز اهمیت است استفاده از مربیان جوان است و شما در تمام لیگ‌های دنیا شاهد حضور سرمربیان جوان بر روی نیمکت تیم‌ها هستید اما از تجربه پیشکسوتان هم بهره خواهیم برد.

رجب زاده در خصوص استعدادیابی و توجه به تیم‌های پایه نیز گفت: در رده پایه‌ها استعدادیابی خوبی صورت گرفته و در همان بدو کار به هیات فوتبال شهرستان‌ها دعوت‌نامه دادیم و فراخوان دادیم که بازیکنان مستعد را برای حضور در رده‌های مختلف تیم‌های پایه به ما معرفی کنند و در همین راستا تعداد زیادی تست گرفتیم و تعدادی را هم جذب کردیم.

وی در تکمیل این بخش از صحبت‌های خود گفت:  پس از تعیین سرمربی برای تیم امید این بازیکنان در خدمت سرمربی جدید قرار خواهند گرفت اما اینگونه نخواهد بود که شاکله تیم اصلی فجر را با این استعدادها ببندیم و استفاده از تمام بازیکنان امید منطقی نیست چون در فوتبال نتیجه گرفتن هم مهم است و بازیکنان باید تجربه کافی هم برای حضور در ماراتن‌های دشوار داشته باشند اما قطعا از استعدادهای بومی به ویژه از جوانان رده امید باشگاه بهره خواهیم گرفت.

مهدی رجب زاده در پایان گفت: خیلی خوشحالم که مردم شهرم به من اعتماد کرده‌اند و همیشه احساس دینی به تیم شهرم و تیم سابق خودم داشتم و امیدوارم با بهترین کیفیتی که امسال ارایه خواهیم داد این دین را بتوانم ادا کنم.

گزارش‌گر: سروش سلیمی

/پایان متن/