پانزدهمین مجمع عمومی جامعه اسلامی مهندسین با حضور اعضای این تشکل و نماینده وزارت کشور در مجتمع فرهنگی آدینه در حالی برگزار شد که در فرآیند این انتخابات ۴ نماینده مجلس از حوزه انتخابیه استان فارس، شهردار شیراز و شخصيت‌های سیاسی نیز توانستند در جایگاه شورای مرکزی این حزب سیاسی قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار، اعضای شورای مرکزی و هیئت بازرسین جامعه اسلامی مهندسین مشخص شدند.

بر همین اساس نتایج انتخابات شورای مرکزی و هیئت بازرسین این تشکل بدین شرح است:
اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی و هیئت بازرسین به ترتیب عبارتند از:
الف_شورای مرکزی:
محمدرضا باهنر، محمدرضا پورابراهیمی، علیرضا خجسته پور، احمد نیکفر، محمدمهدی زاهدی، سید مهدی هاشمی، حمیدرضا فولادگر، علی محمد بدیعی، جبار کوچکی نژاد، محمدجواد عسگری، غلامحسین نجابت، علیرضا شیخ عطار، محمدرضا رضایی کوچی، اتابک جعفری، اکبر اسمعیلی، احمد طاهری، سیدکریم مصطفوی، محمد صیرفی نژاد، بهادر ولیزاده، جعفر قادری،، علیرضا جوانمردی، احسان اصنافی، محمدحسین عرب پور، کمال علیپور خنکداری، جواد توسلی مهر، محسن اردکانی، محمدهادی لقمانپور، محسن صادقیان
ب_ هیئت بازرسین:
محمدمهدی مفتح، جعفر جعفری میانجی، محسن علیزاده، محمدعلی شایسته نیا، علی بحرینی

در این مراسم که با حضور آیت‌الله ناطق‌نوری، آیت‌الله اراکی، برخی وزاری دولت‌های گذشته و معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برگزار شد، محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه مهندسین با بیان اینکه این حزب ۳۵ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: ما تاکنون کنگره‌های خود را به صورت دوسالانه برگزار کرده‌ایم و انتخابات شورای مرکزی و هیئت بازرسی داشته‌ایم اما به دلیل شیوع بیماری کرونا دوره گذشته مجازی برگزار شد.

باهنر با اشاره به خدمات دولت‌های گذشته از زمان جنگ تاکنون ادامه داد: طبیعی است هر دولتی را نقد کنیم ممکن است اقدامات آن‌ها چند اشکال داشته باشد اما باید قدر خدمات ارائه شده را نیز بدانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: طبق این بیانیه ما نباید خدمات گذشته را فراموش کنیم و باید تا همیشه به جمهوری بودن و اسلامی بودن نظام افتخار کنیم‌.

وی با بیان اینکه بعضی از اشکالات، ناظر به مشکلات ساختاری و بعضی نیز به دلیل عملکرد است، یادآور شد: باید بتوانیم در ساختارها تجدیدنظر کنیم.

باهنر با بیان اینکه سعی کرده‌ایم که یک مجموعه نخبه‌گرا باشیم، افزود: ما در این تشکل به‌عنوان اتاق فکر به پیشرفت این روند کمک می‌کنیم.

/پایان متن/