با حضور حجت‌الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی، علیرضا فیروزی، معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا و تعدادی از مدیران شهرستان، جلسه هماهنگی جهت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در فرمانداری فسا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری‌تحلیلی عصر کار در این جلسه ابتدا علیرضا فیروزی فرماندار ویژه شهرستان فسا با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته نسبت به برنامه‌ریزی در این زمینه، تصریح کرد: تلاش مسئولین شهرستان مبتنی بر تحقق اهدافی است که به منظور توسعه و پیشرفت در سطح کلان ترسیم شده است و اقداماتی نظیر راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی در این راستا ارزیابی می‌شود.
وی در ادامه افزود: با حضور سرمایه‌گذاران مشتاق و مجرب، شهرستان فسا از رونق اقتصادی برجسته‌ای برخوردار می‌شود و این موضوع می‌تواند شروع تحول و توسعه بزرگ در سطح شهرستان قلمداد شود.
در ادامه حجت‌الله فیروزی، نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به لزوم امید‌آفرینی و ایجاد فضای آرامش در سطح شهرستان، مطرح کرد: توجه به امید‌آفرینی و تقویت توانمندی‌های شهرستان از مهمترین ارکان توسعه است.
وی افزود: امروز باید همگی در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اهمیت اتحاد در شهرستان به منظور پیشبرد اهداف توسعه‌ای،  تصريح کرد: اکنون شهرستان فسا نیاز به انسجام و همدلی و همراهی دارد و باید داشته‌ها و نقاط قوت خودمان را  تقویت بخشیم و نقاط ضعف و کمبودها را برطرف سازیم.
در پایان این جلسه مقرر شد دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم در خصوص استعلام مربوط به رفع مشکلات و تسریع در فرآیند تکمیل ایجاد منطقه ویژه اقتصادی انجام دهند.
/پایان متن/