رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس طی حکمی، علیرضا قادری را به عنوان «سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقلید» منصوب کرد.

در متن کامل حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این حکم آمده است:

جناب آقای علیرضا قادری
سلام عليكم
احتراماً، نظر به تخصص، شایستگی و تجارب علمی و عملی جنابعالي، به موجب اين ابلاغ و با حفظ پست سازمانی از تاریخ ۱۴/۰۱/۱۴۰۱ بعنوان «سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقلید» منصوب می گردید.

بديهی است با عنايت به نقش موثر و كار ساز حوزه صنعت، معدن و تجارت در پيشرفت و شكوفايي اقتصاد كشور و نظر به گستردگي اين بخش، می بایست با جديت، حسن تدبير، تلاش وافرو با هماهنگي و همكاري و بهره گيري هر چه بيشتر از توانمندي ها و نيز تعامل با مجموعه هاي وابسته در رفع مشكلات و موانع واحدهاي صنعتي، معدني، صنفي، خدماتي و صادراتي شهرستان كوشا باشيد.

انتظار دارم در گام دوم انقلاب اسلامی، براساس موازین قانونی و حسب شرح وظایف و ماموریت های محوله، با رعایت منشور اخلاقي، ضمن تعامل با فرماندار محترم و ديگر مسئولین شهرستان و با برنامه ريزي و نظارت صحيح و اتخاذ تصميمات اصولي و راهگشا، در جهت ايفاي وظايف اقدام نموده و اهتمام لازم را در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم عزیزمان و همچنین پیشرفت و تعالی کشور، معمول نمایيد.

توفيق شما را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال خواستارم.

/پایان متن/