شهردار شیراز با صدور حکمی مهدی قلندری را به سمت سرپرست اداره کل امور شهرسازی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار در استان فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، مهندس سید احسان اصنافی در حکم انتصاب مهدی قلندری به سمت سرپرست اداره کل امور شهرسازی، نظارت بر تهیه و تدوین آیین نامه ها، مقررات و ضوابط مربوط به مسائل شهرسازی و پیشنهاد استانداردهای مختلف در امور شهرسازی، نظارت و کنترل بر روند تهیه و اجرای طرح های راهبردی توسعه شهری (جامع و تفصیلی)، نظارت و کنترل پرونده های ارجاعی به کمیسیون ماده صد، نظارت بر اجازه صدور تفکیک و تغییر کاربری اراضی با رعایت ضوابط نقشه جامع و طرح های تفصیلی مصوب، نظارت بر تهیه و تنظیم شناسنامه و دستورالعمل برای کلیه طرح های شهرسازی را از ماموریت های این حوزه برشمرده است.

همچنین کنترل نقشه های مصوب و تطابق آنها با یکدیگر و نقشه های معماری و سازه، نظارت بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری در ساخت و سازها، نظارت بر کار مهندسین مشاور و پیمانکاران طرف قرارداد، نظارت بر حفظ باغات قصردشت، نظارت بر تدوین طرح جامع حریم شهر و حفظ و نگهداری حریم و … از دیگر ماموریت های شهردار شیراز به سرپرست اداره کل امور شهرسازی است.

مهدی قلندری پیش از این شهردار منطقه ۸(منطقه تاریخی وفرهنگی)بود. لازم به ذکر است که پیش از این ناصر رضایی مدیرکل امور شهرسازی شهرداری شیراز بود.