رئیس فراکسیون جنوب و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، انتصاب برخی مدیران ضعیف در دستگاه‌های اجرایی استان فارس را در راستای تشکیل دولت قوی غیرممکن دانست و در زمینه این انتصابات انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، ابراهیم عزیزی با بیان اینکه مدیران کوتاه قامت یا به اصطلاح «کوتوله» نمی توانند اهداف بلند و توسعه پایدار را رقم بزنند، مطرح کنند: متاسفانه شاهد برخی انتصاب های ضعیف و دور از انتظار در استان هستیم که این انتصاب ها جز ضربه زدن به بدنه دولت و بی اعتمادی مفرط، حاصلی نخواهد داشت.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خطاب به کسانی که در این انتصاب ها نقش ایفا می کنند گفت: به راستی منشاء چنین انتصاب هایی کجاست؟ اگر دلیل منطقی و استدلال قوی برای آن وجود دارد، آقایان اعلام کنند تا ما نیز مطلع شویم.

او با بیان اینکه تعداد نیروهای زبده و شایسته در جریان انقلابی کم نمی باشد، گفت: به کارگیری این نیروها در مناصبی که سزاوار است، خود یک هنر مدیریتی است که ناشی از شناخت صحیح از اشخاص، مسائل مهم و نیازهای حیاتی استان دارد.

عزیزی با اشاره به نقش مدیران قوی در پیشبرد اهداف توسعه ای تاکید کرد: آنچه امروز واضح و مبرهن می باشد این است که با این رویه انتخاب برخی مدیران ضعیف و ناکارآمد، اهداف توسعه ای استان به هیچ وجه محقق نخواهد شد چراکه کارهای بزرگ را باید به دست مدیران بزرگ سپرد.

نماینده شیراز و زرقان در عین حال بیان کرد: امروز استان فارس از عقب ماندگی های مفرطی در حوزه زیرساخت ها رنج می برد که اگر مدیران کارآزموده، متبحر و قدرتمند در راس دستگاههای اجرایی قرار نگیرند، این عقب ماندگی ها نیز همچنان باقی خواهد ماند.

/پایان متن/