فرمانده سپاه فجر فارس گفت: صدا و سیما مادر رسانه ها بوده و همه ابعاد رسانه در رسانه ملی دیده می شود و این همکاری و هم افزایی می تواند مثمرثمر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از شیرازه، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان فارس با حضور اصحاب رسانه، خبرنگاران، عکاسان خبری، سردبیران و مدیران مسئول رسانه امروز صبح ۷ اسفند ماه در سالن شهید رکنی صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد.

سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس در این آیین ضمن اشاره به نقش آفرینی اصحاب رسانه گفت گفت: امیدوارم در مسیر خیر ثابت قدم باشیم.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: صدا و سیما مادر رسانه ها بوده و همه ابعاد رسانه در رسانه ملی دیده می شود و این همکاری و هم افزایی می تواند مثمرثمر باشد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد بسیج رسانه در فارس متفاوت از قبل در حال انجام است، اظهار کرد: همه اصحاب رسانه فارس جز سرمایه های استان فارس هستند و همه باید در کنار همدیگر به ارتقا جایگاه استان کمک کنیم.

سردار بوعلی اظهار کرد: در برنامه هایی که بسیج رسانه انجام شده قضاوت خوبی در مورد بسیج رسانه فارس شکل گرفته است و هم افزایی در فارس به خوبی شکل گرفته است.

در ادامه، «امیر جاهدی»، جانشین سپاه فجر فارس در امور اقشار گفت: رسالت رسانه ها اینست که در جنگ رسانه ای ایستادگی کنند که در جهاد تبیین نقش رسانه ها یک نقش کانونی است و امیدوارم خدا توفیق دهد به تکلیف دینی و انقلابی مان عمل کنیم.

/پایان متن/