مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بهزیستی فارس امروز پنجشنبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی استان، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل بهزیستی فارس امروز پنجشنبه برگزار شد.
در این مراسم که با حضور علیرضایی بازرس ویژه رئیس سازمان بهزیستی کشور، کاظمی معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور، محبی پور معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، نیازی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس، معاونین و جمعی از پرسنل بهزیستی فارس برگزار شد، محمدرضا هوشیار به عنوان سرپرست اداره کل فارس منصوب شد و از زحمات سید محمدصادق کشفی نژاد در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

در بخشی از این مراسم سید محمدصادق کشفی نژاد ضمن آرزوی موفقیت برای محمدرضا هوشیار در تصدی این مسئولیت خطیر، گفت: بسیار خرسندم که خداوند این فرصت را به من عنایت کرد تا در خدمت خانواده بزرگ بهزیستی فارس باشم؛ بدون شک توفیقات و موفقیت هایی که در این مدت کسب شد مرهون تلاش ها و حمایت های بی دریغ یکایک همکاران در سرتاسر بهزیستی فارس است و اینجانب ضمن طلب حلالیت و تقدیر و تشکر از همگی همکاران توفیقات روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستارم.

محمدرضا هوشیار سرپرست اداره کل بهزیستی فارس نیز ضمن خوش آمدگویی و تشکر بابت اعتماد رییس سازمان بهزیستی کشور گفت امیدوارم امانت دار خوبی در این مسئولیت سنگین باشم. سرپرست بهزیستی فارس در ادامه افزود: خرسندم که خدمتگزار جامعه هدف بهزیستی هستم و در انجام این مسیر خطیر همه همکارانم در بهزیستی های سراسر استان فارس را دعوت به همکاری میکنم امید است با اخلاق مداری و صعه صدر در مسیر خدمت به مددجویان بهزیستی فارس همگام باشیم.

/پایان متن/