رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: امنیت غذایی ما با امنیت ملی ما پیوند خورده از این رو باید خود اتکایی و خود کفایی در تولید محصولات اساسی مان را دنبال کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان پور در نشست رونمایی از “هفت جلد کتاب دوران دفاع مقدس” همزمان با سالگرد شهادت “شهید جهادگر حاج خلیل پرویزی” تصریح کرد: پی ریزی امنیت کشور حاصل رشادت ها و مجاهدت های بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس است.

این مقام مسئول اظهار کرد: امیدواریم ما هم در این سنگری که هستیم به عنوان خدمتگزار بتوانیم ادامه دهنده این مسیر تامین امنیت باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز عرصه جنگ تحمیلی متفاوت شده است، ابراز کرد: در عرصه جدید دشمن رویکرد نرم‌ افزاری دارد و بحث های اقتصادی را دنبال می کند تا بتواند یک نارضایتی را در بین مردم ایجاد کند.

او با تاکید بر اینکه نهال انقلاب به برکت مجاهدت‌ های شهدا و ایثارگران تنومند و تنومند تر شده است، اضافه کرد: ما باید از مقوله تولید در حوزه کشاورزی مراقبت و تا جایی که در توان داریم تلاش خود را کنیم.

دهقان پور با بیان اینکه برای حفظ کرامت خانواده شهدا باید تلاش کرد، افزود: اگر آثاری از یک شهید جهادگر به جا مانده باشد برای ارائه و معرفی آن در موزه دفاع مقدس آمادگی کامل داریم.

نشست رو نمایی از “هفت جلد کتاب دوران دفاع مقدس” در سالن جلسات شهید پرویزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ماه با حضور مجتبی دهقان پور رئیس و سید محسن قائمی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان، سعید کوشکی مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس و صبور مدیر عامل شرکت سنگر سازان بی سنگر برگزار شد.

/پایان متن/