معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی این وزارتخانه به منظور افتتاح چند طرح ورزشی و بازدید از اماکن ورزشی آموزش و پرورش فارس وارد شیراز شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، صادق ستاری فرد در سفر یک روزه خود به شیراز در آیین افتتاح مجموعه ورزشی شهید فرارویی، همچنین افتتاح دومین کلاس درس تخصصی درس تربیت بدنی ویژه دانش آموزان استثنایی در کشور و اولین در استان فارس در مدرسه نصر شیراز شرکت خواهد کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در این سفر در گلزار شهدای شیراز حضور خواهد یافت و به مقام شامخ شهدا خصوصا شهدای فرهنگی و دانش اموز ورزشکار ادای احترام خواهد کرد.

ستاری فرد همچنین قرار است از چندین آموزشگاه در سطح شهر شیراز بازدید و از نزدیک با فرهنگیان ودبیران تربیت بدنی دیدار و گفتگو کند.

جلسه برخط با روسا، معاونین و کارشناسان تربیت بدنی و سلامت ادارات آموزش و پرورش سراسر استان همچنین جلسه حضوری با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز از دیگر برنامه‌های دکتر ستاری فرد در شیراز خواهد بود.
بازدید از مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش شامل: حمزه، نرجس و بعثت از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به شیراز خواهد بود.
خاطر نشان میشود: در این سفر ،دکتر محمدجعفری مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش حضور دارند.

/پایان متن/