استاندار فارس گفت: یکی از بهترین راه های خروج از مشکلات اجتماعی، توجه به ورزش است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از اداره اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی بدمینتون فجر در شیراز که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهارداشت: ۱۶ کشور در سی امین دوره مسابقات در شیراز شرکت کرده اند که نشان دهنده استقبال بسیار خوب از این مسابقات در شیراز در شرایط کرونا است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه شیراز برای سومین بار، میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته است، افزود: از همه دست اندرکاران برنامه ریزی و برگزاری این مسابقات و همچنین از رسانه ها که پوشش اخبار این رویداد مهم ورزشی را بر عهده داشتند تشکر می کنم.
وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم اظهارداشت: استان فارس، از جمله استانهایی است که در زمینه ورزش همگانی و حرفه ای سرآمد بوده است و همواره در مسابقات و ادوار مختلف ورزشکاران، مدال آوران و نام آوران استان فارس باعث افتخار و چشم و چراغ ورزش کشور بوده اند.
سید حمید سجادی افزود: تصریح کرد: توسعه و حمایت ورزش همگانی و ورزش بانوان یکی از دغدغه های ریاست محترم جمهور است و به استقلال و خودکفایی ورزش بانوان و به دلیل رعایت حجاب و حفظ ارزش ها تاکید دارند.
وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم امانتدار آرامش و امنیتی که از برکت وجود شهدا داریم، باشیم و بتوانیم یاران خوبی برای جناب دکتر رییسی باشیم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه ورزشکاران استان فارس همیشه در رقابت های المپیک، بازی های آسیایی و مسابقات بین المللی صاحب مدال های ارزشمندی شده اند، گفت: به پاس این موفقیت ها در شیراز دهکده المپیک طی چهارسال ساخته می شود.

/پایان متن/