رئیس فراکسیون جنوب کشور و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی خواستار به نتیجه رساندن پروژه‌های عمرانی استان فارس در حوزه راه، ریل و مسکن شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار، ابراهیم عزیزی، رئیس فراکسیون جنوب کشور و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از دیدار وزیر راه و شهرسازی در رابطه با اهمیت توجه مسئولان به پروژه‌های استان فارس، اظهار داشت: شما پیش از رای اعتماد و پس از آن قول دادید که با جدیت مشکلات و کاستی‌های استان فارس در حوزه راه، ریل و مسکن را دنبال کنید و ما منتظر تحقق این وعده‌ها هستیم.

عزیزی در ادامه افزود: در این دو روزی که در استان هستید، مسائل مختلف استان را باید بررسی کرده و مورد به مورد را به نتیجه برسانیم.

رئیس فراکسیون جنوب کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما به هیچ عنوان نمی‌توانیم از موضوع آزادراه‌ها، بزرگ‌راه‌ها و ۴ خط ریلی که چندین سال معطل مانده، به راحتی بگذریم و این نواقص در دوران مسئولیت شما نیز باقی بماند.

نائب‌ رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد بحث مسکن نیز گفت: اینکه همه تمرکز ما به سمت صدرا برود و شهر شیراز اینگونه با این حجم حاشیه‌نشینی رها شود، از هیچ قاعده مدیریتی تبعیت نمی‌کند و سزاوار نیست.

عزیزی تاکید کرد: شیراز به هیچ عنوان مشکل زمین ندارد و هر کسی این مسأله را عنوان می‌کند، حتما شیراز را نمی‌شناسد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید وقت گذاشت و دستگاه‌های اجرایی را پای کار آورد تا با یک رویکرد هوشمندانه مسائل مهم استان را در این بخش حل و فصل کنیم.

/پایان متن/