نشست تخصصی مدیرکل و معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی فارس با مدیران و صاحب امتیازان مراکز نگهداری تحت نظارت بهزیستی برگزار شد.

به گزارش پگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس، سید محمد صادق کشفی نژاد در این نشست که به منظور بررسی چالش‌ها، مشکلات و موانع فعالیت این مراکز تشکیل شد، پای صحبت مدیران و پرسنل مراکز نشست و پیگیری مشکلات و مسائل اداری و مالی مراکز را از اولویت‌های اداره‌کل بهزیستی فارس دانست وگفت: یکی از گام‌های موثر در بخش مراکز افزایش یارانه مراکز شبانه روزی است.

مدیر کل بهزیستی فارس افزود: مهمترین راه برون رفت از مشکلات، همدلی و همراهی و یکپارچگی سازمان و مراکز و موسسات است چرا که همه ما هدف واحد خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت و سالمندان را داریم و این خدمت تفکری عاشقانه است و اگر غیر از این بود این راه ادامه نمی یافت.

کشفی نژاد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی مسئولین و پرسنل مراکز به خصوص در زمینه کنترل کرونا در مراکز و تاکید بر لزوم تلاش در جهت کنترل سویه های جدید کرونا گفت: همه ی شما با ایثار و فداکاری مشغول به خدمت هستید باید در برنامه‌ریزی و تدوین برنامه ها با اندیشه، تحقیق و تفکر اقدام کرد تا در آینده دچار مشکل نشویم چرا که عدم برنامه‌ریزی مناسب باعث کاهش انگیزه برای ادامه کار خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی فارس ابراز کرد: با تدوام ارتباط با نمایندگان مراکز و تشکیل کارگروه و کمیته پیگیری با تمرکز بر پیدا کردن راه کارها این مشکلات مرتفع گردد.

در جریان این نشست مشکلات اصلی مراکز از جمله کمبود و افزایش قیمت داروهای بیماران، به خصوص بیماران اعصاب و روان، مشکلات تهیه اقلام ضروری و بهداشتی جهت مددجویان، مشکلات پذیرش و ارائه خدمات به مددجویان بلاصاحب و فاقد کد ملی، مشکلات ایجاد شده در پی بیماری کرونا بحث قرنطینه و… بخشی از موارد مطرح شده توسط مدیران مراکز در این نشست بود.

/پایان متن/