محمدرضا رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی سیدالشهدا (ع) در مجتمع بیمارستانی برادران خواجه‌پور جهرم با حضور قاسمی وزیر راه و شهرسازی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از دفتر نماینده، محمدرضا رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی سیدالشهدا (ع) در مجتمع بیمارستانی برادران خواجه‌پور جهرم با حضور قاسمی وزیر راه و شهرسازی خبرداد.

وی تشریح کرد: این برنامه ساعت نه صبح فردا پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ماه در محل فضای باز این بیمارستان با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونت‌های مختلف این وزارتخانه، معاونین وزارت بهداشت، مسئولین استانی، خیرین گرانقدر و اقشار مختلف شهروندان برگزار خواهد شد.

رضایی افزود: این بیمارستان به عنوان دومین بیمارستان بزرگ فوق تخصصی استان فارس در کنار بیمارستان قلب ابوطالبی، بیمارستان اعصاب و روان دکتر رحمانیان، مرکز درمان ناباروری حکیم سلمان جهرمی و چندین بیمارستان و مرکز درمانی مکمل دیگر، همراه با مراکز رفاهی و مسجد در مجموعه‌ای ۳۰ هکتاری با عنوان شهر سلامت ساخته شده است.

به گفته وی، ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و حدود ۲۷۰ میلیار تومان هزینه سازه (بدون تجهیزات بیمارستانی) این پروژه شده است اما ارزش فعلی پروژه قریب به هزار میلیار تومان است.

نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم‌چنین ساعت هشت صبح فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، فرودگاه جهرم به طور رسمی به عنوان فرودگاه بین‌المللی معرفی خواهد شد و با حضور وزیر راه پروژه‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای و ارتقای این فرودگاه مورد بازدید و بررسی قرار خواهد گرفت.

/پایان متن/