علی شاهسون: سالهای سال است که مردم پرتلاش و زحمت کش روستای قرآنی محمدآباد استهبان با جمعیتی بیش از یکهزار و ۳۰۰ نفرکه همواره در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی پیشتاز بوده اند، از داشتن یک دستگاه خودپرداز محروم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار، علی شاهسون، منتقد اجتماعی و فعال رسانه در یادداشتی از نداشتن دستگاه خودپرداز روستای ۱۳۰۰ نفره محمدآباد استهبان گلایه کرد و گفت: سالهای سال است که مردم پرتلاش و زحمت کش روستای قرآنی محمدآباد استهبان با جمعیتی بیش از یکهزار و ۳۰۰ نفرکه همواره در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی پیشتاز بوده اند، از داشتن یک دستگاه خودپرداز محروم هستند

در متن این یادداشت آمده است:

پس از کش و قوس‌ها و اتفاقات مختلفی که برای پست بانک این روستا اتفاق افتاد، چند سال است که به همت شورای اسلامی و دهیاری ساختمانی برای استقرار پست بانک ساخته شده و اموربانکی در آن جریان یافته است.

اما هنوز این چرخه کامل نشده و مردم و همچنین قرآن آموزانی که از سراسر کشور برای حفظ قرآن به این روستای قرآنی کشور می آیند، بخاطر نبود دستگاه خودپرداز با مشکلات زیادی روبرو هستند.

مراجعه مردم به روستاهای اطراف آن هم برای انجام یک اموربانکی کوچک ، خطرات جانی مختلف را همواره آنان به ویژه برای راکبان موتورسیکلت ها به دنبال داشته است.

سرمای هوا و وجود بیماری کرونا نیز مشکلات را دوچندان کرده است.

چند سال است، برای نصب خودپرداز توسط مسئولان محترم شهرستان از جمله آقای فرماندار و به ویژه سرکار خانم دهقانی مدیر محترم امور شعب پست بانک استان فارس در پیگیری های قبلی اعضای محترم شورای اسلامی و سایر مسئولان شهرستان وعده هایی داده شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

درخواست امروز مردم روستا از خانم رییس این است اجازه ندهند، بیش از این سلامت و جان مردم روستا به ویژه جوانان در این رفت و آمدها به خطر افتد و هرچه زودتر دستور دهند، حالا که مردم نیز همراهی لازم را با پست بانک دارند، در کمترین زمان ممکن موانع و بروکراسی های اداری از سر راه برداشته شده و برای رفاه حال مردم همیشه در صحنه محمدآباد دستور قاطع و عملیاتی برای نصب دستگاه خودپرداز دهند.

/ پایان متن/