مطالبه‌گری‌ها نسبت به احتمال فرآیند صدور حکم غیرقانونی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان فارس به سئوال و استیضاح گره خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار با روی کار آمدن دولت سیزدهم و فرآیند تغییر و تحولات موضوع انتصابات به یکی از مسائل اصلی دولت تبدیل شده است که فرآیند مانند دولت‌های پیشین همواره مورد نقد و سئوالات بسیاری از خبرنگاران، مطالبه‌گران، فعالان سیاسی و اجتماعی قرار دارد.

در ماه‌های اخیر ‌صحبت‌هایی از روی کار آمدن مدیرعامل جدید در شرکت آب منطقه‌ای استان فارس مطرح شد که گزینه‌های مختلف پیشنهاد داده شدند و احتمالا پس از بررسی صلاحیت‌های تخصصی و عمومی نسبت به انتخاب یک گزینه اصلح نیز فردی را از یک دستگاه‌ ارزشی به وزارتخانه متبوع معرفی تا حکم وی صادر شود اما با مصوبه جدید دولت که موضوع مربوط به شرایط لازم تصدی جایگاه‌های مدیریتی دستگاه‌ها را تعیین تکلیف کرد و آن تصویب‌نامه را هم تمامی دستگاه‌های دولتی ابلاغ کرد، فرآیند صدور حکم فرد منتخب را با مشکل قانونی مواجه کرده است.

بنابر تحلیل این رسانه از وضعیت موجود سیاسی اجتماعی حاکم بر وضع کشور و استان فارس نیز احتمال می‌رود رعایت قانون و در نظر گرفتن مصلحت عمومی در این انتصاب کم‌توجهی شود که در این صورت با توجه به مذاکرات انجام شده با برخی از نمایندگان مجلس وزیر نیرو مورد سئوال و حتی استیضاح قرار خواهد گرفت.

عصر کار در گزارشات از خود به صورت تفصیلی این مسئله مهم را که برای استان فارس به دلیل مشکلات کم‌آبی اهمیت بسیار زیادی دارد به اطلاع شهروندان خواهد رساند.

/پایان متن/