کمبود روغن خوراکی مورد نقد رسانه‌ها و مردم قرار گرفت که مسئولان دستگاه‌های اجرایی به صورت جدی در راستای مانع‌زدایی در تولید آن هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر کار به نقل از پایگاه خبری شمانیوز از شیراز، چند روزی است روغن خوراکی در شهر شیراز کمیاب و در برخی مناطق نایاب شده است.

بررسی میدانی خبرنگار شمانیوز حاکی از آن است که در بیشتر فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، روغن خوراکی چه از نوع جامد و چه مایع وجود ندارد یا به تعداد بسیار کم در قفسه‌ها موجود است و مسئولان این فروشگاه‌ها اعلام می‌کنند که مدتی است برای آنان روغن خوراکی ارسال نشده است.

در سوپر مارکت‌ها نیز وضع به همین صورت است و اکثر مغازه‌ها روغن خوراکی ندارند.

کمبود روغن خوراکی در شیراز، مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده و تاکنون مسئولان مربوطه در این خصوص هیچ توضیحی ارائه نداده‌اند.

بر اساس بررسی‌های اولیه رسانه خبری تحلیلی عصر کار مشخص شد که مدیران مرتبط با این حوزه در حال حاضر به صورت جدی در راستای رفع موانع موجود در تولید روغن خوراکی و روغن صنف و صنعت هستند که انتظار می‌رود با توجه به دغدغه‌های مطرح شده رسانه‌ها نیز نسبت پاسخگویی و تامین نیاز مردم در این کالای اساسی اقدام جدی و موثری داشته باشند.

/پایان متن/