آیین افتتاح دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک حافظ در شهرستان زرقان با حضور استاندار فارس و هیات همراه، امام جمعه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار زرقان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت، آیین افتتاح دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک حافظ در شهرستان زرقان با حضور استاندار فارس و هیات همراه، امام جمعه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار زرقان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین افتتاح دو خط تولید کارخانه کاشی و سرامیک حافظ، مطرح کرد: با تایید و پیگیری ۱۹ فقره ثبت سفارش توسط متقاضی باعث شد تا این واحد تولیدی به بازسازی، نوسازی و همچنین افزایش خطوط تولیدی خود اقدام کند.

وی افزایش دو خط تولید به ظرفیت فعلی تولید در این کارخانه را یک اقدام جهادی و قابل ستایش دانست و در این زمینه گفت: افتتاح طرح توسعه شرکت کاشی و سرامیک حافظ با افزایش دو خط تولید به ظرفیت ۲ میلیون مترمربع و سرمایه‌گذاری حدود هفت هزار میلیارد ریال میزان اشتغالزایی در این کارخانه از ۴۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان صمت فارس برخی از تولیدات کارخانه کاشی و سرامیک حافظ در زرقان را منحصر به فرد دانست و گفت: به دلیل استفاده از تجهیزات و نوسازی خطوط تولید این مجموعه تولیدی توانسته است تا محصولات خود را علاوه بر تامین نیاز و خواسته‌های درونی کشور به کشورهای خارجی نظیر عراق، پاکستان و آسیای میانه صادر کند.

حمیدرضا ایزدی در پایان خاطرنشان کرد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها هر یک از ما تکلیف داریم تا بتوانیم شرایط لازم تولید و ایجاد ظرفیت در واحد‌های تولیدی را با جذب سرمایه و ارائه طرح‌های توسعه‌ای فراهم کنیم تا زمینه‌ساز اشتغال و رونق اقتصادی شود.

/پایان متن/