مسئول بسیج رسانه استان فارس با خانواده شهید محمد ابراهیم نعمت‌اللهی از شهدای گرانقدر شهرستان شهید پرور ارسنجان دیدار کرد و گفت:شهدا رفتند تا ما در امنیت ایجاد شده از خون پاکشان ادامه دهنده راهشان باشیم آن‌ها به تکلیف خود عمل کردند و اجازه ندادند تا عرق شرم و گرد غم بر چهره ایران عزیز بنشیند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصرکار، مسئول بسیج دانشجویی استان در دیدار با خانواده های شهدا مطرح کرد: این دیدارها که در راستای برنامه پنجشنبه‌های شهدایی به تدبیر این سازمان صورت گرفته است جهت زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدای معظم انقلاب اسلامی بابرنامه ریزی انجام شده هر پنج شنبه در یک شهرستان با اولویت خانواده‌های بیش از یک شهید که پدرو مادر گرامیشان در قید حیات باشند صورت می پذیرد
رضایی در جمع خانواده شهید نعمت اللهی گفت: شهدا رفتند تا ما در امنیت ایجاد شده از خون پاکشان ادامه دهنده راهشان باشیم آن‌ها به تکلیف خود عمل کردند و اجازه ندادند تا عرق شرم و گرد غم بر چهره ایران عزیز بنشیند.

وی افزود: امروز وظیفه ما ادامه همان راهی است که امام حسین علیه السلام در تاریخ برای همه آزادی خواهان عالم مشخص کرد و هشت سال دفاع مقدس بزرگ مردانی همچون شهید محمد ابراهیم نعمت اللهی خودشان را در آن مسیر قرار دادند و کربلایی شدند.

رضایی با تاکید بر اینکه باید همواره روح پاک و بلند شهیدان را نظاره گر اعمال خود بدانیم، ادامه داد: ما شرمنده آن همه مجاهدت هایی هستیم که شهدا به جان خریدند تا امروز ما سربلند و عزتمند زندگی کنیم و مفتخر به آنچه باشیم آنها به ما هدیه کردند.

وی افزود: آنچه امروز بر همه مردم علی الخصوص مسئولان متولی در امر خانواده شهدا واجب است این است که خود را مدیون و سپاسگزار پدران و مادرانی بدانیم که با مشقت از کودکان چند ماهه جوانان رعنایی پرورش دادند و آن ها را با لقمه حلال که جز با عرق جبین میسر نیست برای حفظ ایمان و دین جامعه در مسیر شهادت قرار دادند.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس تاکید کرد: از مسئولین و متولیان خانواده های شهیدان در استان و شهرستان‌ها پذیرفته نیست که پدران و مادران شهید گلایه مند از کم مهری و کم توجهی آنها نسبت به خود باشند.

سرهنگ قیطاسی فرمانده محترم سپاه ناحیه ارسنجان با حضور در این دیدار اظهار داشت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را در اولویت برنامه های خود قرار داده‌ایم و اجازه نداده‌ایم در شلوغی کار خانواده علی الخصوص پدران و مادران شهدا مورد کم مهری قرار بگیرند.

وی بیان داشت: این لباس سبز پاسداری که امروز بر تن کرده ایم میراث گرانبهای همان شهیدانی است که از دامن این چنین مادرانی و این چنین پدرانی آسمانی شدند.

/پایان متن/